Станом на липень 2020 року Jaguar Land Rover вже випустив понад 1,5 мільйони двигунів Ingenium. Сьогодні британський виробник продовжує розширювати лінійку ще потужнішими силовими агрегатами.
Центр із виготовлення двигунів у британському Вулвергемптоні виробляє надсучасну лінійку силових агрегатів Ingenium, забезпечуючи усі моделі Jaguar та Land Rover* чистими і електрифікованими двигунами. Лінійка Ingenium – із новими та ефективними дизельними, бензиновими й електрифікованими двигунами – створена для досягнення максимальної продуктивності. Водночас і для зниження рівня негативного впливу на навколишнє середовище та зменшення витрат для обслуговування авто власником. Виготовлені у Великобританії, повністю алюмінієві конструкції двигунів Ingenium є модульними, гнучкими та з потенціалом масштабування у ключових технологіях.
Останнім доповненням до новинок Ingenium став 6-циліндровий дизельний двигун із підвищеною продуктивністю, плавністю та ефективністю. Ним оснастили Range Rover і Range Rover Sport. Удосконалений рядний дизельний двигун Ingenium із м'якою гібридною технологією приєднався до інших чистих і продуктивних 6-циліндрових бензинових та 4-циліндрових бензинових та дизельних двигунів. Вони виробляються на заводі Jaguar Land Rover у Західному Мідленді.
Родина Ingenium постійно розвивається, та як і раніше підтримує довгострокові зобов'язання компанії. Серед них – зменшення шкідливих викидів від транспортних засобів та витрат пального у межах лінійки автомобілів Jaguar і Land Rover. Це частина місії компанії під назвою «Destination Zero», спрямована на збереження екології через інновації.
Jaguar Land Rover надалі розвиватиме технологію двигунів Ingenium, вдосконалюючи електрифікацію модельної лінійки та використовуючи концепцію водневих елементів у силових агрегатах**. Центр із виготовлення двигунів також встановлює напрям збірки електроприводів (EDU), пропонуючи повну гнучкість між новими бензиновими і дизельними двигунами та EDU. Особливо це зацікавить власників бензинових чи дизельних автомобілів, які бажають замінити їх на електрифіковані.
Завод у Вулвергемптоні розширюється завдяки зростаючій електрифікації у Мідленді та центру виготовлення акумуляторів у сусідньому Хемс Холлі, де збирають батареї PHEV (плагін-гібрид) та BEV (для електромобілів). Разом вони стануть рушійною силою для наступного покоління електромобілів Jaguar та Land Rover.
«Відчувається великий попит на чистіші транспортні засоби, тому їх виготовляти зараз важливіше, ніж будь-коли. Без втрати продуктивності чи позашляхових можливостей, – наголосив Кен Клоуз, директор із запуску силових установок Jaguar Land Rover. – Силові агрегати Ingenium пропонують найкраще: ефективне використання пального та менші викиди, більший крутний момент для приводу зі швидкою реакцією».
Центр із виготовлення двигунів постачає двигуни для виробництва Jaguar Land Rover у всьому світі. Останній 6-циліндровий дизельний двигун розділяє виробничу площу із 6-циліндровим бензиновим двигуном, запущеним минулого року. Тут присутня робота над ключовими деталями архітектури, головкою циліндрів, блоком циліндрів і колінчастим валом, а також збирання та випробування двигуна. Центр використовує сучасні технології обробки, збирання, випробування та метрології, аби виготовляти одні з найкращих екологічних дизельних двигунів свого часу.
* Центр із виготовлення двигунів пропонує варіанти силових установок для всіх моделей Jaguar Land Rover, окрім Jaguar I-PACE
** Уряд Великобританії оголосив про фінансування Центру вдосконаленого руху (Advanced Propulsion Centre)