У новій стратегії компанія Jaguar Land Rover переосмислює майбутнє сучасної розкоші. До звичного сталого розвитку додається більше динаміки, аби створювати еталонний вплив бізнесу на довкілля та суспільство.
За словами генерального директора компанії Тьєррі Боллоре, Jaguar Land Rover є унікальною у світі автоіндустрії: відмінне розуміння потреб клієнтів, топові дизайнери, емоційна значущість брендів та справжній британський дух. А також «повний доступ до ключових світових гравців у сфері технологій та сталого розвитку, в межах різногалузевої корпорації Tata Group». Боллоре додає: «Ми послуговуємося цими складовими для переосмислення бізнесу, двох брендів та клієнтського досвіду. Стратегія Reimagine підкреслить унікальність брендів та вплив на світ довкола».
Jaguar Land Rover переосмислить сучасну розкіш та визначить її для обох марок. Бренди втілюватимуть унікальні дизайни, з інноваційними технологіями підключення та екологічними матеріалами. Саме такі автомобілі можна вважати справжніми витворами мистецтва, де сучасна розкіш повністю переосмислена.
Сталий розвиток Jaguar Land Rover
В основі плану Reimagine — електрифікація двох британських брендів на окремих архітектурах, для збереження унікальності як Jaguar, так і Land Rover.
У Land Rover автомобіль та водій об’єднані жагою до пригод. Прокладаючи новий шлях та приймаючи сміливі виклики, Land Rover насправді допомагає вийти «за межі можливого». Упродовж наступних 5 років бренд презентує 6 повністю електричних модифікацій, перша з’явиться у 2024 році. Бренд утримає позиції світового лідера з виробництва преміальних позашляховиків завдяки 3-ом лінійкам — Range Rover, Discovery і Defender.
До 2025 року оновиться і Jaguar, ставши повністю електричним брендом із новим портфоліо дизайну та технологій. Призначення бренду — робити життя власника екстраординарним, із емоційним досвідом керування та відчуттям ексклюзивності. Унікальним потенціалом володітиме седан Jaguar XJ, який не стане частиною модельного ряду, а буде ексклюзивною моделлю.
Усі моделі Jaguar та Land Rover представлять у версії електрокарів до 2030 року. Близько 60 % проданих Land Rover буде обладнано двигунами з нульовими викидами вихлопних газів.
Мета Jaguar Land Rover — нульовівикиди вуглецю у ланцюгахлогістики, продуктів та виробничих операцій до 2039 року. Компанія готується до запровадження водневої енергетики та екологічно чистого живлення від водневих елементів пального. Прототипи вже розробляються і упродовж наступних 12 місяців з’являться у Великій Британії.
Для стратегії Reimagine фундаментальним є принцип сталого розвитку, як новий етап позитивного впливу на довкілля та суспільство. Компанія надалі розроблятиме інноваційні матеріали, конструкторські моделі, генеруватиме нові послуги та інвестуватиме в економіку замкненого циклу.
Щороку Jaguar Land Rover інвестуватиме £2,5 млрд у технології електрифікації,підключення та обробки даних. Це покращить екосистему користування послугами та продуктами. Гнучку модель підписки PIVOTAL, що зросла на 750 % упродовж фіскального року, після успішного запуску у Великій Британії запровадять і на решті ринків.
Оновлені стандарти якості
У Jaguar Land Rover запроваджують оновлені стандарти якості та ефективності: через оптимізацію, реорганізацію та перепрофілювання. Ключовою для індивідуальності двох брендів стане нова стратегія архітектури.
Land Rover використовуватиме гнучку модульну поздовжню архітектуру Modular Longitudinal Architecture (MLA). Будуть присутні і електрифіковані двигуни внутрішнього згоряння, і повністю електричні варіанти, додатково розширюватимуть модельний ряд авто. Також Land Rover користуватиметься електричною модульною архітектурою Electric Modular Architecture (EMA) на повністю електричній основі. Вона підтримуватиме і вдосконалені електрифіковані ДВЗ.
Майбутні моделі Jaguar вироблятимуть лише на повністю електричній архітектурі. Майбутню вдосконалену електричну платформу Jaguar створюватимуть на виробничому майданчику у Соліхалі, Західний Мідленд, де розробляють архітектуру MLA.
Стратегія Reimagine спрощує різноманітні концепції, адже об’єднує багато платформ і моделей. Компанія швидше встановлюватиме нові еталони порівняння за шкалою ефективності та якості для преміум-сектора. Такий підхід є раціоналізацією ресурсів і збільшенням інвестицій у місцеві ланцюги постачань, згідно економіці замкненого циклу.
ReFocus для динамічнішої роботи
Згідно з останніми фінансовими результатами, у Jaguar Land Rover є міцний фундамент для посилення сталого і стійкого бізнесу. Рушійною силою є розпочата програма Refocus: вона консолідує існуючі ініціативи, як-от Charge+, із новими крос-функціональними видами діяльності.
Reimagine втілює бачення Jaguar Land Rover як оптимізованої і перепрофільованої компанії для динамічнішої роботи. Горизонтальніша структура дасть працівникам більше можливостей діяти швидко й чітко.Щоб пришвидшити процес, компанія скоротить невиробничу інфраструктуру у Великій Британії. Гейдон — «реактор» бізнесу — стане символом цього прагнення, з групою керівників, які перемістяться до однієї локації для швидкого ухвалення рішень.
Ривок до лідерства з Tata Group
З 2008 року Jaguar Land Rover є дочірньою компанією корпорації Tata Motors. Компанія більше працюватиме разом із підприємствами Tata Group, аби пришвидшити темпи сталого розвитку і скорочення шкідливих викидів. Компанії обмінюватимуться досвідом у сферах технологій, роботи з даними і розробки програмного забезпечення. «Багато складових всередині — це унікальна можливість. Іншим треба покладатися виключно на зовнішні партнерства та йти на компроміси, а у нас є повний доступ для швидкого і впевненого руху уперед», — підкреслив Тьєррі Боллоре.
Об’єднуючи усі складові стратегії, Jaguar Land Rover прямує до двозначних показників рентабельності EBIT (операційного прибутку) та позитивного кеш-флоу, прагнучи до позитивного балансу чистих коштів до 2025 року.
Натараджан Чандрасекаран, голова правління Jaguar Land Rover, Tata Sons і Tata Motors, прокоментував: «Reimagine виводить Jaguar Land Rover на шлях прискорення, із пріоритетами сталого розвитку у ширшому просторі Tata Group. Разом ми реалізуємо повний потенціал Jaguar та посилимо позачасову привабливість Land Rover. Спільними зусиллями ми стаємо символом відповідального бізнесу для клієнтів, суспільства і планети».
Переосмислення майбутнього сучасної розкоші
Jaguar Land Rover переосмислює майбутнє сучасної розкоші за її визначенням у своїх брендах. Головним пунктом стратегії Reimagine є електрифікація Land Rover та Jaguar із двома чіткими, впізнаваними індивідуальностями. Кожна серійна модель Jaguar і Land Rover буде доступна у повністю електричній версії до 2030 року. Це — початок трансформації компанії у суто безвуглецевий бізнес у всьому ланцюзі постачань, серед продуктів та виробничих операцій до 2039 року.
Як дочірня компанія Tata Motors із 2008 року, Jaguar Land Rover має повний доступ до світових гравців у сфері технологій та сталого розвитку в межах Tata Group.